Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads
Kampanie Google Ads (AdWords) to świetny sposób aby szybko pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż produktów lub usług. Powierzając specjaliście prowadzenie Google Ads, masz pewność, że wykorzystasz ich pełen potencjał.
Skorzystaj z ponad 12-letniego doświadczenia w reklamie w Google.
Rozmawiasz bezpośrednio ze specjalistą Google Ads, który zarządza Twoją kampanią.
Kampanię zwykle udaje się odpalić do 7 dni od rozpoczęcia współpracy.
Skuteczne Kampanie Google Ads - szybki sposób na pozyskanie klientów
Kampanie Google Ads (dawniej: Google AdWords) to jeden z najlepszych kanałów marketingu internetowego oraz skuteczny i szybki sposób pozyskania klientów przez internet. Umożliwiają szybkie i precyzyjne dotarcie do potencjalnych klientów. Możesz reklamować swoją firmę w wynikach wyszukiwania Google lub sieci reklamowej, obejmującej miliony popularnych storn internetowych oraz serwis YouTube. Kampanie reklamową można uruchomić już w kilka dni. Dzięki odpowiedniej konfiguracji, można precyzyjnie mierzyć jej wyniki oraz optymalizować działanie, co z czasem jeszcze bardziej zwiększa skuteczność.
Google Ads umożliwia:
Reklamy w Google Ads to „obowiązkowy" punkt praktycznie każdej strategii marketingowej. Jeśli Twoja firma jeszcze nie wykorzystuje tego kanału sprzedaży to czas aby to zmienić. Dzięki unikalnym możliwościom platformy reklamowej Google możesz pozyskiwać klientów przez reklamy w wyszukiwarce Google na wybrane słowa kluczowe. Bardzo często są to użytkownicy, których nie udałoby się pozyskać innymi kanałami. Nawet jeśli strona internetowa firmy jest wypozycjonowana w wynikach organicznych Google, to reklama w sieci wyszukiwania Google pozwala dotrzeć do dodatkowych klientów.
Dla sklepów internetowych obecność reklam produktowych w wyszukiwarce Google jest kluczowa. Dzięki reklamie produktowej (tzw. Google Shopping), korzystając z inteligentnych kampanii Performance Max, można trafić do klientów wyświetlając w wyszukiwarce reklamy przedstawiające miniatury produktów wraz z ceną. Jest to bardzo skuteczna forma reklamy, a możliwości Google Ads na tym się nie kończą.
Google Ads to jedna z naszybciej działających form reklamy. Jest to jedna z najlepszych możliwości aby szybko pozyskać pierwszych klientów i rozwijać swoją działalność. Reklamy są widoczne już po kilku godzinach od ich konfiguracji i od razu zaczynają przenosić potencjalnych klientów na naszą stronę internetową. Dzięki kampanii reklamowej Google Ads strona internetowa może być dobrze widoczna w Google, nawet jeśli pozycjonowanie strony jest jeszcze na słabym poziomie.
Dzięki możliwościom kierowania reklam na określone lokalizacje, reklamy AdWords są świetnym sposobem pozyskiwania klientów dla małych i średnich lokalnych firm. Dzięki nim możemy wyświetlać reklamy w wyszukiwarce oraz mapach Google, dzięki czemu nasza firma będzie znacznie łatwiej odnajdywana przez potencjalnych klientów.
Reklamy Google Ads to także szeroka sieć reklamowa obejmująca miliony stron internetowych na całym świecie. Możemy dzięki niej docierać do różnych segmentów odbiorców w oparciu o ich zainteresowania, zdarzenia z życia lub zamiary zakupowe. To świetny sposób aby zwiększyć rozpoznawalność naszej firmy pośród naszej grupy docelowej.
Dzięki możliwości włączania i wyłączania kampanii w dowolnym momencie oraz dostosowywania jej budżetu, Google Ads to świetny sposób na reklamy sezonowych wyprzedaży, wydarzeń lub pozyskanie nowych zleceń w momencie w którym pojawiły nam się wolne moce przerobowe.
Reklamy banerowe w sieci reklamowej Google oraz na YouTube są świetnym sposobem na budowanie rozpoznawalności marki. Możemy zwiększyć świadomość, zakomunikować wartości oraz przypominać o niej klientom. Dostępne segmenty odbiorców pozwalają kierować reklamy do grup osób zainteresowanych danym tematem lub zakupem.
Wybierz indywidualne podejście do kampanii Google Ads!
Jest duża różnica pomiędzy dobrze i źle prowadzoną kampanią Google Ads. Nie wystarczy po prostu włączyć reklamy. Trzeba to zrobić w odpowiedni sposób, a następnie regularnie optymalizować kampanię. Dzięki temu będzie mogła działać na maksimum swoich możliwości i dawałć najlepsze możliwe efekty. Google Ads to bardzo rozbudowane narzędzie. Aby z nich skorzystać potrzebna jest wiedza i doświadczenie. Dzięki 10 latom doświadczenia jestem w stanie skonfigurować kampanię i poprowadzić ją w taki sposób, aby pomogła spełnić Twoje cele. Co sprawia, że prowadzę Google Ads skutecznie?
Przy prowadzeniu kampanii interesuje mnie przede wszystkim efekt w postaci realnego zwiększenia sprzedaży dla mojego klienta. Liczą się konkretne, mierzalne i szybkie efekty.
Prowadząc reklamy Google Ads poświęcam uwagę każdej kampanii. Dbam o jej odpowiednią konfigurację, start, analizę efektów oraz regularne wprowadzanie poprawek.
Mam ponad 10 lat doświadczenia w reklamie Google. Zarządzając małymi, średnimi i dużymi projektami związanymi Google Ads wiele się nauczyłem. Posiadam też wielu zadowolonych klientów z którymi współpracuję od długiego czasu. Teraz tą wiedzę mogę poświęcić Twojej firmie.
Współpracując ze mną rozmawiasz zawsze ze specjalistą Google Ads, który jest odpowiedzialny za Twoją kampanię. Dzięki temu współpraca jest o wiele przyjemniejsza i skuteczniejsza.
Dzięki wykorzystaniu inteligentnych rozwiązań jakie oferuje system reklamowy Google, reklamy są wspierane przez systemy sztucznej inteligencji, które mogą pracować na korzyść Twojej firmy.
Optymalizacja kampanii Google Ads powinna być oparta na twardych danych. Dzięki odpowiedniej konfiguracji Google Analytics można mierzyć zachowania użytkowników na stronie i zwiększać skuteczność kampanii w oparciu o te informacje.
Jak wygląda współpraca?
Poznanie firmy oraz jej produktów to pierwszy etap skutecznej współpracy.
Start kampanii do 7 dni pozwala szybko rozpocząć zdobywanie klientów.
Kampania podczas działania zbiera informacje, które można wykorzystać do jej ulepszania.
Analiza i optymalizacja Google Ads umożliwia coraz skuteczniejsze w pozyskiwanie klientów.
Co jeszcze zyskujesz?
Stworzenie kampanii Google Ads – od podstaw dopasowanej do Twojego biznesu. Kampania jest planowana w oparciu o Twoje produkty i usługi. Dopasowuję typy kampanii oraz słowa kluczowe do Twoich celów biznesowych.
Bezpłatną podstawową konfigurację śledzenia działań użytkowników na stronie internetowej za pomocą Google Analytics.
Wszystko za co płacisz, pozostaje Twoją własnością. Zachowujesz pełen wgląd w kampanię i prawo administracji kontem reklamowym.
Możliwość rezygnacji usług w dowolnym momencie. Jeśli z jakiegoś powodu obsługa reklam Google Ads nie będzie Cię zadowalać, możesz zakończyć współpracę w każdej chwili.
Jeśli posiadasz już kampanie, to mogę bezpłatnie przeanalizować Twoje konto reklamowe, wykonując bezpłatny podstawowy audyt kampanii Google Ads przez zawarciem współpracy. Dzięki temu będę mógł ocenić możliwości poprawy skuteczności obecnej kampanii.
Raport z działania reklamy w Google Ads, który przedstawi wyniki kampanii i najważniejsze dane dotyczące skuteczności reklam.
Pewność, że Twoją kampanią zajmuje się konkretna osoba z odpowiednim doświadczeniem, z którą możesz bezpośrednio porozmawiać.
Konfigurację Google Merchants Center dla sklepów internetowych.
Jak skuteczne są kampanie Google Ads
Cena prowadzenia kampanii Google Ads
Koszt reklamy Google Ads składa się z dwóch części. Budżet reklamowy, który płacimy Google za kliknięcia w reklamę oraz koszt przygotowania i prowadzenia kampanii.
Budżet reklamowy
Budżet reklamowy jest przeznaczony na kliknięcia w reklamy (płatny dla Google). Możesz go ustalić samodzielnie lub mogę przedstawić Ci propozycje dostosowane do Twojej branży. Kampanie reklamowe Google są w większości płatne za kliknięcie (tzw. Pay Per Click). Od budżetu reklamowego będzie zależeć do ilu potencjalnych klientów uda się dotrzeć.
Koszt prowadzenia kampanii
Koszt przygotowania i prowadzenia kampanii Google Ads. Będzie zależeć od budżetu kampanii, branży oraz Twoich wymagań co do kampanii. Przy kampaniach, które trzeba stworzyć od zera, pierwszy miesiąc jest zwykle droższy, ze względu na konieczność konfiguracji kont Google Ads i Analytics.